Оплата в магазині «LIBIDO SPACE» здійснюється кількома способами. Покупець має право вибрати будь-який спосіб, котрий йому більш підходить.

Способи оплати:

1. Післяплата («Нова пошта»).

Післяплатою товар оплачується покупцем при отриманні посилки.
У випадку відмови від товару, покупець (одержувач товару) оплачує транспортні витрати служби «Нова пошта», яка доставила покупцеві товар.
Якщо причиною відмови від товару є брак або невідповідність заявленим характеристикам на сайті, транспортні витрати в обидва кінці у повній мірі здійснює магазин(відправник).

2. Онлайн - оплата карткою Visa, Mastercard - WayForPay.

Здійснюючи розрахунок карткою Visa/Mastercard, Ви перераховуєте точну вартість вибраного вами товару.
Оплата за товар здійснюється виключно у національній валюті - «гривня».

3. Оплата готівкою.

Оплата готівкою можлива у момент отримання замовлення від курʼєра поштової служби «Нова Пошта» при оформленні адресної доставки або у відділенні поштової служби «Нова Пошта».

 

Способи доставки:

1. Адресна доставка з використанням кур'єрської служби «Нова Пошта» доступна по всій території України.

Вартість кур'єрської доставки становить 110 грн.
Замовлення обробляється протягом 1-2 днів. Якщо замовлення оформлено до 17:00, його оброблять в той же день.

Термін доставки замовлення сервісами служби «Нова Пошта» від 1 до 3 днів.
Покупець має право здійснити ретельний огляд замовлення в момент його доставки.

2. Доставка у відділення поштової служби «Нова Пошта» по всій території України.

Замовлення обробляється протягом 1-2 днів. Якщо замовлення оформлено до 17:00, його оброблять в той же день.
Вартість доставки до відділення «Нова Пошта» складає 90 грн.

3. Доставка у поштомат поштової служби «Нова Пошта» по всій території України.

Термін доставки замовлення від 1 до 2 днів. Якщо замовлення оформлено до 17:00, його оброблять в той же день.
Вартість доставки у поштомат служби «Нова Пошта» складає 70 грн.

Термін доставки замовлення сервісами служби «Нова Пошта» від 1 до 3 днів.
Покупець має право здійснити ретельний огляд замовлення в момент його доставки.

Після відправки замовлення, ми надсилаємо номер накладної. Відстежити замовлення за накладною можливо на сайті служби «Нова Пошта» https://tracking.novaposhta.ua/#/uk/ або у мобільному додатку «Нова Пошта».

Порядок дій у випадку, коли посилка загубилася за провини поштової служби:
1. Зв'яжіться з контактним центром «Нової пошти» за телефоном 0-800-500-609 або електронною поштою info@novaposhta.ua. Вкажіть інформацію про вашу посилку, таку як: трекінг-номер, дату відправлення, місце відправлення та призначення, а також інші подробиці про посилку.
2. Запросіть розшук посилки. Вони можуть провести додаткові перевірки і спробувати знайти вашу посилку у своїй системі.
3. Відстежуйте оновлення про результати пересування вашої посилки через онлайн-інструмент відстеження «Нової пошти», що доступний на їхньому офіційному сайті - https://tracking.novaposhta.ua/#/uk
4. Якщо у вас виникнуть додаткові питання або проблеми, зверніться до служби підтримки клієнтів «Нової пошти» за номером телефону 0-800-500-609, або електронною поштою info@novaposhta.ua для отримання додаткової інформації та допомоги у вирішенні ситуації.

При замовленні на 3000 грн. на тебе чекає два подарунки - мініатюрна версія рідкого вібратору та лубриканту.